2022. május 13., péntek

Pedig lenne dolgom

 Két hónapja szépen le vagyok maradva mindennel. Persze van az több is. Most (már egyideje nem) kicsit legálisnak érzem a pihit, de kezd nagyon gáz lenni... erre most is csak írok. Nem mintha ezzel olyan jól állnék... legalább elhitetem magammal, hogy dolgozok 😁😉

Nem mellékesen, örömhírről számolhatok be.

A keresztszeGes munkásságom második kiállítása ért ma véget. (Aki lemaradt, annak mondom: tessék követni oldalamat a facebookon...ott az elsőt megosztottam 😉)

A lényeg:

Március 12-én, Gergely napon (a családi nevünk miatt igen lényeges) számomra nagyszabású kiállításmegnyitóm volt szülővárosomban, Törökszentmiklóson. 💖                                                         

A helyi TV is ott volt, beszélgetős verzióban nyitottuk meg  a "showt", a kiállítás szervezőjével, Varga Andival. Én még nem láttam a felvételt, de állítólag jól beszéltem. 😎 Többször volt nevetés, arra emlékszem, tehát voltak poénjaink is. Mert ott ült mellettem Párom is, neki is volt mondandója pici, hiszen tényleg nem egyedül dolgozok - a fa lapok görcseibe szorult, vagy nem helyére menő szegeket Ő intézi el 😉 Kislányunk pedig a kiállítás előtti nagy hajrában alapozni segített. Jó csapat voltunk- vagyunk. 💖💕

Volt itthon pár nem-eladott képem (innen indult a kiállítás ötlete)... sok "visszahívás" történt (korábban eladott képekből), és rengeteg új kép is született. Nagy és kicsi vegyesen.

Nagy méret - ez elég tág fogalom: 20x20 cm-től egészen a 42x75 cm-es Eiffel toronyig terjed.


Ezek mellett





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése