2013. május 28., kedd

Bekerítve

Még meg sem vizsgáltam-takarítottam a fellelt képkereteimet, és pontosan a számukat sem tudom, de gondolatban már szinte mindnek van helye és funkciója.

dekorella.hu


Ha találok megfelelő méretűt, abba biztos a Nagymamámtól örökölt konyhai falvédő kerül, üveg alá természetesen, mert kissé szakadozott már szegény :(
A legnagyobbat lehet, hogy jövőbeli falfestésem köré helyezem, de barátnőm ötlete nyomán (köszi, Magdi) az is elképzelhető, hogy időnként változó dekorációk kerülnek bele, például kedvenc, valami miatt fontos ruhák (szeptemberben biztos, hogy Párom motoros pólója, hiszen akkor tartják a bulijukat minden évben), egy kisebbe meg természetesen a korábban turizott Central Perk-feliratos póló-részlet :)

De azért még meggyőzhető vagyok mindenféléről.

Íme néhány megfontolandó ötlet:

1. Régi vágyam egy táblafestékkel borított fal; képkeretben még stílusosabb:

dekorella.hu


2. Ékszertartó - ezzel a verzióval találkozni a leggyakrabban, hiszen kisebb keretből is megvalósítható; én egy csipkés megoldást "dobtam össze" régebben:



 Továbbfejlesztett változat, borosdugókkal:

szinesotletek.blogspot.hu

3. Mágnesfestékkel megbolondítva, mint sminkcucc-tartó. Nagyon kreatív és átlátható :)



 szinesotletek.blogspot.hu

4. Több kis kép kereteként, vagy üzenőtáblaként az íróasztal fölött:

nagyitas.net

 inspiraciok.hu

5. Személyes kedvenc:

 inspiraciok.hu

6. A konyhában kedvenc porcelánjainknak méltó helye lehet:

tunderliget.blogspot.com


7. Végül, de nagyon nem utolsósorban, a Nagy Napon is bevethetjük :)

www.weddingdesign.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése