2022. május 25., szerda

Azértis és azértsem

 Az első, durván egy napig tartó sokk után, amit Bútoraim látványa okozott, a kis komóddal kezdtük a javítások sorozatát.

Amikor tényleg tüzetesen átvizsgáltam, magabiztos nyugalom töltött el. Lelki szemeim előtt megjelent a kis bútor alap állapota, s hogy miből mit "varázsoltam", még díszítés nélkül  is. Ebből a szempontból pedig tényleg szinte "röhejesnek" tűntek a friss hibák. Persze azért káromkodtam rendesen. 😐

A tetején lévő horzsolás macera volt. Csiszolni kellett, ettől a tetejét fedő farostlemez "felszőrösödött", kellett egy kis mestertapasz rá.



Máshol szerencsére nem kellett fehér pasztát kenni a fekete bútorra - azért itt még féltem picit, de a táblafesték nem okozott csalódást. Most sem. De azért sem emelem az egekbe a Trinátot, mert arra sem csillant fel a szemük, hogy a Bogaram is rajzolható tábla-fekete. 😝

Mivel hagyni kell száradni a mestertapaszt, így a nagy lendülettel kezdett javítás megállt cirka 5 perc után. 
A többi sérülést is felmértem. A hátulja itt-ott (mert arra lett fektetve, egyébként helyesen, csak éppen aláterítés nélkül...):


Bal felső sarok. A legdurvábbnak kinéző. Végül "csak" festeni kellett.

Ugyanez más, és hosszabb nézetből.



Jobb felső sarok kopása.

Jobb alsó sarok sérülése.

Leütődött alja .

Egyben az egész durva látványt nyújtott. 😒
Végül tehát többnyire festeni kellett, szerencsémre leginkább mattfeketére - aztán persze lakkozni minden javított részt. 
A tetején a fehér mestertapaszt is szépen fedte a táblafesték 2 rétegben, de hogy ne látszódjon a "plusz kis réteg", csiszolni kellett. Majd újabb két réteg festés... és újabb csiszolás. Párom szerint itt már tényleg tökéletes volt... szerintem viszont kellett még egy icipici csiszolás. 😅 Végül jöhetett a tényleg utolsó 2 réteg. Ez után pedig az említett lakkozás.


Az első csiszolás után...nem hagyhattam így!

Persze a végeredményről nincs fotó...majd pótolom 😉


Pláne... mert...
Ahogy most a képeket nézem, elképzelhető, hogy az alján azt a pici leütődést nem javítottam ...

Hamarosan folytatom a fakkossal... csak legalább 2 megrendelést be kellene fejeznem.😁


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése