2022. június 3., péntek

Sorozatos búcsúzás

 A kiállításaim "járulékos hozadéka" a több eladás, és megrendelés.

Nem panaszkodom, végül is ez volt a cél. Megismerjenek, megszeressenek. 

De több dologra is rá kellett jönnöm.

1. Olcsón adom a képeimet, a különlegeseket, mint amilyen az Eiffel-torony (a háttér miatt), mindenképp. Persze nem könnyű megtalálni a mindenkinek befogadható-elfogadható árakat. Hiszen ha túl drága, akkor megrendelés lesz kevesebb. Még kísérletezem. Ez pedig tényleg tanulópénz. 😁 De egyre bátrabb vagyok. 😉 

Pláne, hogy nehéz a búcsú,



főként a Különlegesek esetében.

A Torony eladásakor döbbentem rá, hogy sorozatgyártást nem akarok. Legalábbis nem minden esetben.


Azért nem sírtam...csak majdnem 😉

Már megvan a következő háttér-terv 😉



Egy megrendelés. 
Kis méretben még oké a "sorozatgyártás".

Ez utóbbi esetben nem kértem fotót új helyükről, de hamarosan pótolom. Sajnos máshonnan sem kaptam még 😕, pedig nagyon fontos lenne nekem. Azt hiszem, újabb körlevél kell erről 😁

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése