2023. február 5., vasárnap

Szórom a szeretetet

 A kiállításomra sok, pontosan 17 db kis, 10x10 cm-es szivecskét készítettem. Könnyű és gyors meló volt, szerettem.







 Sajnos valahogy senkit sem érintett meg ennyire - pedig szinte fillérekbe kerülő, kedves kis apróságnak szántam, és igazán sokszínűek is lettek. 

Na jó, Ricsi vett egyet tőlem, akinek amúgy - korábban bemutatott - horoszkóp jeles megrendelésére várnia kellett, a kiállításra készülésem miatt.

De amúgy sem sokáig bánkódtam. Így volt mit adnom a kiállításom berendezőinek (3 fő), első körben. Megérdemelték 🥰. 

Majd.... "vérszemet kaptam", és "adakozni" kezdtem.

Vittem Dalmának egy pirosat, amikor egy festményéért mentünk el.


Szívecském Náluk...


...és a festménye nálunk.

Majd A Tomitéka alkotója is kapott egy szívecskét, amikor egy régi babaszekrényért mentünk el hozzá. Képek és bejegyzés lesz róla! 😏

Majd olyan csodaszerűen történt augusztusban az autóvásárlásunk, és olyan hihetetlenül jó fejek és "emberiek" voltak a kereskedők (megérne egy külön bejegyzést...), hogy az autó átvételekor, Nekik is adtam egy szívet.

Kislányunk vitt egyet ajándékba egy osztálytársának, akit "kihúzott" karácsony előtt a néptánc csoportban, ajándékozás céljából.

Végül kapott egyet a masszőröm is, akinél ráadásul december 23-án jártam tavaly utoljára.

...így maradt még 5. Persze  nem kell nagy matektudás hozzá (17-ből ez a 9 az ugye 8), hogy idegesítően hamar az agyamra menjen a dolog... hova a francba kinek ajándékoztam még azt a 3-at?!?!

Végül ezeken a fotókon kezdtem megszámolni a szívecske-képeket, hogy biztosan jól emlékszem-e a kezdő számra (amúgy biztos voltam benne, mert valamiért utálom a 17-es számot, így ez nagyon megmaradt).



De egyig sem jutottam, azonnal beugrott a válasz a hónapokig nyomasztó-őrjítő kérdésre... ugyanis kislányunk ovijában volt ez a 3., mini-kiállítás. Elfelejtettem időben szólni, hogy megnézhesse a Katica csoport az igazit... Szóval, a hiányzó 3 szívecskét a 2 óvó néni és a dajka néni kapta Hédi ballagásakor.

Aztán elgondolkoztam - nagyobb szíveket is adtam már ajándékba. 💖

Mivel nem tudtam elmenni a 2 évvel ezelőtti általános iskolai osztálytalálkozómra, küldtem 1-1-et a két osztályfőnökömnek. Ezek 15x15 centisek voltak, írtam is pár szót rájuk.

Egy 20x20 centis arany szívet pedig unokatesóm, Petra és férje, Dávid kapott nászajándékul (rátűzve egy borítékkal 😏).

Többre nem emlékszem, de a lényeg: szórom a szeretetet. (...rejtett reklám is persze 😅, de tényleg nem ez a lényeg.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése