2022. november 29., kedd

A teljesség igénye nélkül

Ami persze nem igaz. Igény az végtelenül van bennem, hogy lássam, "gyerkőceim", eladott képeim hogy állnak helyt új helyükön. Persze néha elfelejtem átadáskor a felszólítást megtenni, de a legnagyobb "ellenség" most az élet maga. Különféle okokból, de most valahogy mindenki felújít, és értelemszerűen a képem az utolsó, végül is kiemelt, védett helyen áll... csak győzzem kivárni, hogy feltegyék velük a pontot a KIS i-re! (Mert ugye jól látszik, a nagyon nincs, írott formában sem... engem pedig ezzel lehet kikergetni a világból.)

De kezdjük a helyükön lévő alkotásaimmal.

Pusheen cicára Anita unokatesóm csapott le lelkesen, már a kiállításomon. Azt mondta, több helyszínnel is próbálkoztak otthon, végül a munka-és játék-állomás számítógép-asztalnál lett az otthona a cicának, hogy minél többször a közelükben legyen, 😍 


Motoros barátaink rögtön két képemmel is gazdagodtak. Snoopy pont azért lett szerelem, mert elsőre gőzük sem volt, mit ábrázol 😁Többen is voltak így ezzel a kiállításon, pedig ez az ikonikus háztetőn-hasalós póz. 😉💖

A felirat ( THE 'EARTH' WITHOUT 'ART' IS JUST 'EH' = A Föld művészet nélkül csupán "eh") megrendelésre készült. Az eredetit nem adtam el, a konyhánk dísze. Annyira magamnak készítettem, nem gondoltam, hogy ennyire kapós lesz - 2 barátunk is rendelt. Ez volt az első kép, amit a nagy hajrában, kislányom engedélyével, akkor is szegelhettem, amikor Ő már aludt. Plusz, téves méretkérés miatt, fordított szálirányos az enyém, ettől másabb (ezt a többi készítésekor láttam csak, de jobban is tetszik 😊) 



Volt is egy kis harcom másik megrendelőmmel - minden áron az eredeti képet szerette volna. De az első 2 ok miatt nem adtam. Végül az nyugtatta meg - remélem, tényleg -, amikor írtam, hogy mindenképpen EREDETIT fog kapni, mert azt is ÉN készítem, nem lenyúlós értelemben másolat."Cserébe" fotót sem kaptam még Tőle... Khm-khm...



Nagyon várom azokat a fotókat, ahol felújítás zajlik még.

Pláne, mert az egyik "helyére váró" az Eiffel-torony. (Utólag érzem, hogy túl  olcsón adtam, de az még rögtön az első kiállítás után elkelt... Meglepődtem-örültem ennek, de önbizalmam nem volt még.)


Már a következőnek is megvan a háttér-tervem...

Nagyon várom festékboltos szinte-barátaink nappalijáról is a fotót, 3 képet is vettek oda. 

Illetve gyerekkori Barátnőmhöz került a lányfej, a kiállításról (itt a képen, ez már megrendelés volt), csak Ő is éppen lakás-felújításban van.




Ahogy egyetemi Barátnőmék is alakítják a lakást (tyű, milyen "burzsuj" barátaim vannak!😀). Hálószobájukba kb. 2 éve angyalt, Kislányuknak lovacskát szegeltem.
  


Mivel a munkáimhoz aránylag pici keresztszemes mintákra van szükségem (hogy a szegelt kép ne legyen túl nagy), ezt a lovat is egy téli kép részleteként találtam meg. Hímezve kb. 3x4 cm lenne - az én képem kb. 25x35 cm-es lett.

Szintén költözés miatt nem kaptam még fotót a Sárkányról, amit kép alapján terveztem meg, és készítettem el. Teljesen egyedi.

 

Szóval, van mire várnom... de lesz legalább újabb bejegyzés... a korábbiak pedig itt.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése