2013. szeptember 2., hétfő

1 szoba

Van tehát egy szobánk, ami "rendben" van. Persze most jobb, hogy nem látjátok :) Szóval fogalmazzunk inkább úgy, hogy a szoba, ami a KUPI KÖRÜL van, tényleg jó lett.
A sokak által vitatott kékesszürke falszín felkerülése után Párom csak annyit mondott: "Olyan, mint az Otthon magazinban!" Hát kell ennél nagyobb elismerés? Nekem biztosan nem. :)

Nem mintha az én érdemem lenne a végeredmény - a fehérre festést hárman vittük végbe Párom nővérével, a színre festésnél pedig nővérem festő végzettségű párja is segített.

De a színt én választottam. Na jó, Kedvesem nélkül talán meginogtam volna, annyian mondták, hogy sötét lesz, hogy már én is túl szürkének láttam. De egyrészt akkor már megvettük a festéket ('sulyom' a Platinumtól), másrészt pedig oly régóta tetszik az árnyalat. Hiszen már itt is említettem

A végeredménybe pedig beleszerettem. Pedig még nem is a vég, hiszen még egy rétegben le kell festeni, mert a 20 négyzetméterre való 1 literes festék nem igazán volt elég egy kb. 15 négyzetméteres falra (mínusz az ablak). Legalábbis foltos lett. De sajnos a véglegesítéssel meg kell várnunk az újravezetékelés végét, és jelen állás szerint... ki tudja, hol van az még :( De ez a legkevesebb.

Most pedig lépésekben: (Figyelem! Így meglepően gyorsnak tűnhet a folyamat; ez ne tévesszen meg senkit! :) )

 Innen indultunk

 Egy kis vésés ("vicces", ha mégsem mindenhol vályog a fal...)

 Plafoncsiszolás

Glettelés után 

A cserépkályhára vigyázni kell! 

Megkezdődött a festés 


 Minden fehér végre

...és gyönyörű kékesszürke (itt még foltos egy kicsit) 



Szerintetek jó alap az Otthon magazinra? :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik és igen jó alap :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) Majd igyekszem, hogy a folytatás is méltó legyen :)/Te kis "kivételes", "élőben" is láthatod :) /

    VálaszTörlés