2013. szeptember 11., szerda

Viva Vives! - avagy megvan az Igazi

...csak melyik legyen az? :)

Már ebből is látszik, hogy nem vagyok egyszerű eset, a fürdőszoba esetében pedig pláne nem. Sokáig azt hittem, hogy nem és nem vagyok képes kompromisszumokra, kerestem a megoldást, aztán mégiscsak bekerült a bojler, és nem is olyan vészes :)

De a cementlapról tényleg nem tudok lemondani.

www.moza.hu

Az idő nekem dolgozik, azaz: jelenleg a nagy munkálatokkal leálltunk, és bíztam benne, hogy nyerünk a lottón, és jöhet a cementlap. De eddig még semmi eredmény (pláne, hogy nem lottózunk), és időközben kiderült, hogy a betonozás sem a cementlapra számítva készült el (persze, a szerencsére nem lehet alapozni). A cementlapok ugyanis jóval vastagabbak, mint a sima mezei járólapok, elérik a 2 és fél centit, szóval, kissé megoldhatatlan lenne a helyzet, mivel már a kád is bent van. Rombolni meg "csak" ezért nem kellene. (Bár... :)

Hosszas kutakodásaim eredménye, melynek alapja az volt, hogy "nem hiszem el, hogy nem létezik mintás járólap!", első körben ez lett:


De az ár még itt sem volt az igazi, és a mintát is túl nagynak találtam a mi fürdőszobánkhoz. De már láttam a fényt az alagút végén :) Viszont annyira megörültem, hogy mégiscsak létezik egyáltalán, hogy ezen az oldalon nem is kutakodtam tovább. 

Bizonyíték, hogy azért valahol a világon még választék is van: (Ezért a kis virágosért például "ölni tudnék".)

otthonkommando.hu


Tegnapelőtt azonban újra nekivágtam, és...megtaláltam.... 'Vives 1900' elnevezésű spanyol járólapcsalád. 








Ezen az oldalon: http://alomfurdoszobak.hu/hu/blog/14-vives-1900-tassel-crema, de ami igazán viccessé teszi a dolgot, hogy az elsőként mutatott virágos csempétől kb. egy kattintásra, azon az oldalon is megtalálható. Mély levegő...nyugi... a lényeg, hogy megvan. :) Az ára sem vészes, legalábbis a cementlapnak minimum a negyede csupán. (Mert a magyar cementlap-manufaktúrákat csak az tudja támogatni, akinek pénze is van :P ) Már csak azt kell eldönteni, melyik is legyen. Az első, a harmadik és az ötödik képen lévő játszik még. Legelőször az első felé húzott a szívem, csak félek, hogy nagyon "beszürkülünk", hiszen a konyhánkban is szürke greslap van. (Ma nekikezdünk a festésnek, majd a végén teszek fel folyamatképeket a konyháról.)

De majdcsak megálmodjuk mondjuk jövő tavaszig, mire összegyűlik az újabb adag "csinosítgatásra" a pénz.

Ti melyiket választanátok?

7 megjegyzés:

  1. Az első!!!! az olyan "TE" . azért a praktikusságot se felejtsd el!!! :))) a szürke és fehér kombináció a por és a porcica legjobb barátja De ezzel nem azt akartam mondani,hogy ne takaríts! :D :P

    VálaszTörlés
  2. ja! mondjuk az utolsó is olyan bolondos.....nem rossz :)

    VálaszTörlés
  3. :) Hát, párom szerint azért legyen valami kapcsolat a helyiségek között, szóval a szürkére szavaz. Én erre rámutattam, hogy igen, a korábban itt lakók is ezt követték - csak kár, hogy mustársárgában :) Szóval azt hiszem, az első lesz.
    Köszönöm a véleményt. Legközelebb nevet is kérhetek? :)
    (Vagy ismerlek? :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. http://korallcsempe.hu/bolt/liget-2073-20x20-csempe-jarolap-i-o/
    Nekem ez a nagy szerelmem, van hozzá csempe is. Létezik bordóban, és ha jól láttam, most akcióznak (remélem, hogy nem azért,mert kifutó termék, mert akkor én búcsút inthetek neki). Másik: nagyon tetszik, ha egy fürdőben fa padló van. Nálunk ez kivitelezhetetlen, mert a párom zuhanyzás közben néha még a függönyön lévő virágokat is meglocsolja mondván nehogy elhervadjanak. VISZONT láttam nagyon szép járólapot ami fa erezetes és csak nagyon de nagyon közelről látszik, hogy az járólap, de lövésem sincs, hogy hol láttam.

    VálaszTörlés
  6. Örülünk, hogy nálunk találtál az igazira:) Mi is imádjuk ezeket a cementmintás lapokat, aminek a burkolása, tisztíthatósága és az ára is sokkal barátságosabb, mint az igazi cementlapoké! A szürke és a crema és gyönyörű, bármelyiket is választod, hibázni nem tudsz vele:)
    Rendeléskor kérjük add meg nekünk a "Mona" kódot, hogy egy ajándékkal kedveskedjünk Neked!

    VálaszTörlés
  7. :) Előre is köszönöm, nagyon aranyos Tőletek :) Sajnos leghamarabb tavasszal jutunk el a fürdő burkolásáig :( Amint aktuális, jelentkezem! :) (Amiket belinkeltem az oldalról, azok közül az 5. képen lévő is rendelhető?)

    VálaszTörlés