2013. szeptember 27., péntek

Könnyes búcsú

De örömkönnyes ám! :D

Megnyugtatok mindenkit, aki lelkes olvasóm (azért ugye többen vagytok, mint a hozzászólók? Most nagy szükségem lesz Rátok!), csupán a blogspot-tól búcsúzom. Ugyanis "VIP-es" lettem :D



Tehát nemsoká már csak a következő címen tudtok elérni: festettladafia.cafeblog.hu
Persze még egy kicsit várni kell, mert a "költöztetőautóm", Kata a Sanomától mostanában olvassa csak a segélykérő levelem.

Pedig ma úgy keltem, hogy már félálomban megrohantak a bejegyzés-ötletek. Azonban jött Anya segíteni, úgyhogy epret ültettünk, diót szedtünk, illetve neveltem a kutyát, hogy "Azonnal takarodjon az eprek közül!!!!" Szerencsére csak egyszer kellett ráverni az orrára, remélem , tényleg felfogta a dolgot, és reggelre nem eperpalánta-hullákkal lesz felszórva a kert...

Végül is, még írhatnék az átköltözésig, de tudjátok mit? Azért se! :D Nehogy már előtte jól kiolvassátok magatokat, aztán meg felém se nézzetek! :D Szóval addig ezerrel jegyzetelek (azért megsúgom, az egyik bejegyzés a mégiscsak-készülő konyháról fog szólni), és belevetem magam a bútor-felújításba is. Legyen mit olvasnotok az új helyen. :)
Hm. Mivel az olvasottság lesz a legfőbb mérce a programban, lenne egy kérésem: ha szerettek, olvassátok írásaimat sokszor vagy több részletben :) Ja! És aki hoz még legalább +1 új olvasót, annak minden hónapban kölcsönadom egy órára a Marie Claire-emet - ugyanis minden blogger (jaj, de fura ez a szó), akit beválogattak, kap egy szabadon választott 1 éves előfizetést a Sanomától, én a MC-t választottam. Ezúton is nagyon köszönöm, lehet vicces ez a lelkesedés, mert hát megfeleltem a kritériumoknak, lehet, nem is volt olyan nehéz bekerülni, mégis... olyan, mintha nyertem volna, és az nem sűrűn fordul elő velem. Szóval köszi-köszi-KÖSZI! :)

Ó! És köszönet nemiskacat.(mostmár)cafeblog.hu-nak (http://nemiskacat.cafeblog.hu/), aki ír és dolgozik olyan érdekesen, hogy még engem is megfogott :), mivel az ő oldalán olvastam a lehetőségről. Köszönöm, Enikő!

Sok puszi addig is! :D
Randi az új helyen! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése