2013. szeptember 3., kedd

Az ajtó

(Elöljáróban annyit, nem lesz olyan meglepő és szívszorító, mint Szabó Magdáé...)

Ágyunk van. Persze nálunk már ez is nagy szó, mert debreceni albérletünket kivéve mindig matracon aludtunk, de hát, fel kell nőni. :) A belmagassághoz mindenképp.

Ágyvégünk azonban nincs, ha csak azt a csupán lámpafénynél bizonyos szögből látható szívet nem tekintjük annak, amit festésnél a kis hengerrel, fehér festékkel mázoltam a falra, még az első réteg festés előtt - poénból-szerelemből. Nem láthatóra "terveztem", így sikerült.

De a fehér fal, mint tudjuk, elég érzékeny a nekidőlésre, színes párnahuzatra, kézfoltra, borsófőzelékre, szóval mindenre. Egy szó, mint száz, ágyvég kell.

Már a legelején felfedeztem két régi ajtót hátul, de végül csak az bizonyult "szalonképesnek" a tervemhez, ami a góré oldalánál volt letámasztva.

Valami ilyesmit szerettem volna:

villangoclothing.blogspot.hu


De hasonló lesz, mint itt:

akicsihaz.blogspot.hu

Eddig ennyire jutottam, egy délután alatt:

Megnéztem elölről:


...megnéztem hátulról, és lesöpörtem róla minden oldalról a dzsuvát...


...lecsavaroztam a félig már hiányzó zárszerkezetet...



...kicsavartam a helyéről a két vaskos, igencsak ragaszkodó kallantyút...


...spaklival (vagy spakni? sose tudom :( ) lekapartam a felrepedezett festékréteget...



Aztán "imádott" kis excenter csiszolómmal a nagyobb felületeket megcsiszoltam, a kisebbek még várnak, azokhoz csiszolópapír, és szabad idő kell. Szóval nemsoká folyt. köv.

Persze így csak az "elhalt" festékréteg jött le, de nem is baj, a színe, amitől már visíthatnékom volt néha, mert a ház minden zegében és zugában fellelhető, mégiscsak jól fog mutatni a szobánkban, az ágy mögött. Legalábbis most így gondolom.

(De tényleg, kezdve az utcai és udvari ablakkeretektől, a küszöbökön és a hátsó szoba már "felrobbantott" farostlemez padlóján át a garázsajtóig mindennek ilyen mustársárga (?) színe van. Amikor a régi szekrényt takarítottuk, amire a ruháim várnak, és szerszámosnak használták korábban, találtunk két üveget, gyanúsan hasonló színnel. Talán nem is kell mondanom, hogy repültek a portáról.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése