2013. szeptember 11., szerda

Kell egy kis segítség?

Tegnap egyik barátnőm érdeklődött, hogyan is kell hozzászólást írni itt a blogomon, mert neki már kétszer nem sikerült :(

Én pedig, mivel optimista vagyok, abban bízok, hogy mindenki, aki valaha is olvasott, így van ezzel :) Úgyhogy itt és most elegem lett a várakozásból, és megingathatatlan hittel, hogy csupán ez áll az utatokban, segítek. :)

Tegnap tehát utánanéztem, hogy is működik mindez. Íme:

1. Rákattintasz a "nincsenek megjegyzések" feliratra. (Mert a legtöbb bejegyzésnél ilyet találsz. :( )

2. A megjelenő fehér téglalapba beírod a (kedves és elismerő :) ) megjegyzésedet, véleményedet.

3. A 'megjegyzés írása, mint:' fülecskénél legördíted a lehetőségeket, és kiválasztod, hogy "névtelen"

4. Utána rákattintasz a "közzététel" gombra

5. Beírod a kódot, amit lemásolásra kér a rendszer

6. és vársz, amíg én "moderálom" a hozzászólásodat :)

Ha valakinek van google-fiókja, sokkal egyszerűbb a helyzet, csak be kell lépnie, és kommentelhet bármit.

Remélem, így működni fog (és remélem, jól írtam minden lépést), és hamarosan özönlenek majd a hozzászólások. 

Én várok :)

2 megjegyzés:

  1. gratulálok a házhoz és türelmetlenül várom az új bejegyzéseket.. :) üdv.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) ...és most "megyek" írni, hogy ne kelljen annyit várnod :)

    Szép napot! (vagyis estét)

    VálaszTörlés